Johan Palm, 27 Mars 2009 [linneafranzen.blogg.se & aammi.blogg.se]

Jag har fått lägga ut detta på min blogg av Linnea och Ammi,
som träffat Johan idag. Så ta inte bilderna utan tillåtelse.

Såhär skrev Linnea på sin blogg;
"Sedan mötte Amanda en snabbis och sen gick vi tillbaka till centralen. Och där stötte vi på våran kung, Johan Palm!!!
Vi har fortfarande inte fattat att det är sant.
Vi stog och kollade efter honom och helt plötsligt så ser jag honom, Ammi trodde inte på mig först, men jag blev helt stel i kroppen, och sedan så sprang jag till Johan och kramade honom.
När jag sprang emot han så log han med brett leende. Sedan så stod vi och pratade med han i 10 minuter, och vi tog kort,fick massa kramar, autografer och sedan så skulle han skriva till Linnea på mitt papper och då sa han Linnea Franzén eller? Fatta, han visste vem jag var! Han sa att han ville träffa oss på alla hans konserter i sommar, minst tre gånger varje gång.
Och nu är vi lyckligast i världen!"



© på bilderna!

Stort tack till Linnea och Ammi!
Mer bilder och en video kommer Linnea lägga ut på sin blogg inom kort.

Kommentarer
Postat av: linnea

Fler bilder och film är uppe nu :) Kram

2009-03-27 @ 18:28:49
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0