Johan Palm - Blogg

Ordning och reda, party på söndag
8 maj, 2009 - 00:39

Nu är det officiellt att jag kommer att vara med som gäst i Filips och Fredriks tv-show Söndagsparty!

 

Programmet direktsänds söndagen 17/5 från New York och gästas också av Charlotte Perrelli samt den amerikanske modekillen Carson Kressley. Det kommer garanterat att bli hur jäkla roligt som helst. Att Sveriges härligaste duo leder programmet gör ju knappast saken mindre skitkul.

 

Då Fab 5-Carson är med måste jag såklart se till att klä mig extra snyggt så att jag imponerar lite på honom. Alternativt så kör jag för skojs skull på den fruktansvärt osmakliga, slappa stilen och kommer iklädd mjukisbyxor ackompanjerat med nån omatchad t-shirt. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag gör på den punkten än.

 

Hur som helst, ni vill inte missa programmet.

 

New York, here I come! (Nästa vecka gör jag i alla fall det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0