Karusellen rullar för Johan Palm ~2


"Idol"-fyran Johan Palm blir gärna ännu mer känd. "Dels för att jag vill göra folk glada med hjälp av min musik, sen är det självklart den här biten med pengar och glamour" skrattar han. Foto: Marc Femenia/Scanpix


Idolen och nyblivne Stockholmsbon Johan Palm är aktuell med både skivsläpp och sommarturné. "Det känns verkligen som jag lever mitt liv till fullo" säger han. Foto: Marc Femenia/Scanpix


Idolen och nyblivne Stockholmsbon Johan Palm är aktuell med både skivsläpp och sommarturné. "Det känns verkligen som jag lever mitt liv till fullo" säger han. Foto: Marc Femenia/Scanpix



Läs hela artikeln här eller längre ner på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej hej!

Får jag kopiera det hära inlägget och skriva att det kommer frn dig?

Ha det bra

krAM

2009-05-21 @ 07:22:56
URL: http://johansida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0