Nöjes Bobster - Malins blogg

Det här hade inte jag lagt ut på bloggen;

"Och förra veckan var ingen mindre än Johan Palm och hälsade på...
Han var så rolig för när jag satt i sminket och blev fixad hörde jag att han vrålade och sjöng i sin loge :)"

"Brorsan Henrik som var en 10 år äldre kopia av Johan var också med...
Tänk om han hade blonderat sig då skulle man tro att man såg dubbelt! Det har helt klart varit två roliga veckor glöm inte kolla nu på onsdag så ni får veta vem som vann Johans plektrum!"

"Johan är ju oftast väldigt söt, men på just den här bilden var det fulast grimage som gällde ;)"

Kolla in Malins blogg här.

Kommentarer
Postat av: emmy

sista bilden,hahah alltså klockrent på något sätt,känns litet typiskt dom på något sätt XD

2009-05-28 @ 11:08:01
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: Sara.S

Aw den när dom kramas va ju feta söt! ;P

2009-05-28 @ 13:21:15
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Är Henrik 10 år äldre??? 27?

Jag trodde han bara va 19-20 eller något! xD

2009-05-28 @ 13:39:09
Postat av: Beatrice

hahaha, sista bilden!

2009-05-28 @ 16:56:40
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Tess

Aha, bloggens "startsida" och "kategorier" kommer bara upp när man klickar på kommentarer...

Syns inte annars...Kanske nåt krångel...tänkte på inlägget om minskade besök...kanske inte räknaren fungerar som den skall...

Nice foton!

2009-05-28 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0